Μάθημα: Αυτοσχεδιασμός

kwstas-gakis  ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΚΗΣ

Το μάθημα αυτό εξετάζει ανοιχτά και ελεύθερα την έννοια αυτοσχεδιασμός σε υποκριτικό, μουσικό, ποιητικό επίπεδο.

 

kwstas-ntalianis ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΑΛΙΑΝΗΣ

«Μάθημα Σωματικής Έκφρασης»

Ασκήσεις που αναπτύσσουν τη συγκέντρωση, τη φαντασία, την επικοινωνία, την εμπιστοσύνη, το συντονισμό και το ομαδικό πνεύμα.

Βοηθούν την έμπνευση και τη διαίσθηση.

Επιπλέον, επενεργούν δημιουργικά στην εξουδετέρωση των αντιστάσεων και των εμποδίων, που ορθώνει ο οργανισμός μας, δυσκολεύοντας την καλλιτεχνική μας έκφραση.

Έλεγχος του σώματος, απελευθέρωση της κίνησης, της φωνής και του λόγου. Ενεργοποίηση του συναισθήματος. Εισαγωγή στη διαδικασία αυτοαποκάλυψης της ξεχωριστής προσωπικότητας του κάθε σπουδαστή.

 

IMG_0007 ΕΒΙΤΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ

«Το σώμα μας είναι πηγή ενέργειας»

Σειρά αυτοσχεδιασμών, χωρίς ή με λόγο, με στόχο την καλλιέργεια και ανάπτυξη της Σωματικής Γλώσσας του ηθοποιού. Κατανόηση της σημασίας του Κέντρου Βάρους της Κίνησης και της Στάσης, καθώς και της ακτινοβολίας του ηλιακού μας πλέγματος.

Εξάσκηση πάνω σε μια ποικιλία κέντρων βάρους, σε σχέση: (Α) Με τα τέσσερα στοιχεία, Γη, Νερό, Φωτιά, Αέρας, που αντιστοιχούν σε χαρακτήρες και συμπεριφορές.

(Β) Με τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα: Αλαζονεία, θυμός, φιλαργυρία, λαιμαργία, λαγνεία, οκνηρία, φθόνος.

(Γ) Με τα κέντρα βάρους στα ζώα και στα φυτά.

(Δ)Το ζώο σαν αφετηρία δημιουργίας μιας θεατρικής προσωπικότητας.

(Ε) Τα κέντρα βάρους στο σώμα ανάλογα με τους διάφορους ανθρώπινους τύπους και χαρακτήρες.

Πώς χρησιμοποιούμε όλα τα παραπάνω στο χτίσιμο ενός ρόλου.

 

faniantalianiΦΑΝΙΑ ΝΤΑΛΙΑΝΗ

Α’ Στάδιο: Ασκήσεις  οι οποίες εξασκούν τη δημιουργική φαντασία, την ετοιμότητα, τη δημιουργικότητα, την τόλμη, αναπτύσσουν την ομαδικότητα, τον ατομικό και  ομαδικό ρυθμό.

Από τον εαυτό μου, στην ομάδα. Μαθαίνω να δημιουργώ μαζί με άλλους, να παίρνω ρίσκα .

Αυτοπαρατήρηση και αυτοαξιολόγηση. Συνειδητοποίηση του

«ΤΙ ΚΑΝΩ» (Μαθαίνω σιγά-σιγά να είμαι ανεξάρτητος  και να εντοπίζω μόνος μου τα λάθη μου και τι πρέπει να διορθώσω.)

Β’ Στάδιο: Αυτοσχεδιασμός με δράση και  λόγο. Ατομικός και ομαδικός.

Δημιουργία κειμένου αυτοσχεδιαστικά, επί σκηνής , προϋπόθεση η ιστορία μου να έχει λογική συνέπεια. Φροντίζω  ό,τι κάνω να είναι «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ»

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για τον αυτοσχεδιασμό βλέπε και σε μαθήματα κίνησης.

Τα παραπάνω μαθήματα ανήκουν στα Υποχρεωτικά Μαθήματα